Thursday, October 12, 2006

από τον διαγωνισμό φωτογραφίας



Η φωτογραφία της παραλίας της Κουρούτας, από τον Σταύρο και την Νάσσια, ψηφίστηκε η καλύτερη ανάμεσα στις καλοκαιρινές φωτογραφίες που μας στείλατε. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας, αν και δεν πρόκειται να σταματήσουμε εδώ... ίσα ίσα τώρα ξεκινάμε!

Monday, October 02, 2006

Φθινοπωρινές Εξορμήσεις

Το καλοκαιράκι τελειώνει σιγά-σιγά. Όσοι πήγατε διακοπές πήγατε! Οι υπόλοιποι.. άαντε έχετε μια ευκαιρία ακόμα! Οι επόμενοι μήνες σίγουρα θα μας κάνουν μερικές ζεστές μέρες ακόμα, μπας και κάνουμε κανά μπανάκι ακόμα! Κι αν όχι μπανάκι, ε τότε σίγουρα καμιά εξόρμηση με την μηχανή ή και το αυτοκίνητο!

Περισσότερα στο e-Bang


Ένα ακόμα άρθρο για το free press "Bang". Επισκευτείτε την ιστοσελίδα του περιοδικού και βολτάρετε στις γωνίες του!