Thursday, October 12, 2006
Monday, October 02, 2006
Φθινοπωρινές Εξορμήσεις
Το καλοκαιράκι τελειώνει σιγά-σιγά. Όσοι πήγατε διακοπές πήγατε! Οι υπόλοιποι.. άαντε έχετε μια ευκαιρία ακόμα! Οι επόμενοι μήνες σίγουρα θα μας κάνουν μερικές ζεστές μέρες ακόμα, μπας και κάνουμε κανά μπανάκι ακόμα! Κι αν όχι μπανάκι, ε τότε σίγουρα καμιά εξόρμηση με την μηχανή ή και το αυτοκίνητο!Περισσότερα στο e-Bang
Ένα ακόμα άρθρο για το free press "Bang". Επισκευτείτε την ιστοσελίδα του περιοδικού και βολτάρετε στις γωνίες του!

