Thursday, October 12, 2006

από τον διαγωνισμό φωτογραφίας



Η φωτογραφία της παραλίας της Κουρούτας, από τον Σταύρο και την Νάσσια, ψηφίστηκε η καλύτερη ανάμεσα στις καλοκαιρινές φωτογραφίες που μας στείλατε. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας, αν και δεν πρόκειται να σταματήσουμε εδώ... ίσα ίσα τώρα ξεκινάμε!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home