Friday, September 29, 2006

Καλό χειμώνα μάστορά μου!

Το Bang ετοιμάζει το 4το τεύχος του, που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες μέρες, και έχει αρχίσει να δημοσιεύει τα νέα άρθρα στο site του!

Μάστορά μου! Καλοκαίρι γιοκ! Παραλίες γιοκ! Λεφτά γιοκ! Χαλκιδική γιοκ και αυτή! Να δω πότε θα γιοκ και η μ@^@κια του Έλληνα να καταστρέφει τα δάση του. Μιας λοιπόν και πιάσαμε τα οικολογικά μήπως μάστορα μου πρέπει να προσέξεις και εσύ λίγο. Μήπως να έκοβες αυτή τη χαζή συνήθεια να παίρνεις το αμαξάκι σου παντού και πάντα για ότι σου καρφώνεται στο κεφάλι, το οποίο σιγά σιγά καραφλιάζει από αυτά που δίνεις για βενζίνη; Αλήθεια μάστορα μου ΠΟΣΟ ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΙ?
..........

Επισπευτείτε το auto/moto για περισσότερα!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home