Thursday, August 10, 2006

και η ζωη συνεχιζεται..

ναι.. αλλα εμεισ δεν παμε διακοπες.
ουτε για μπανιο δεν παμε. βλεπουμε την θαλασσα απο το μπαλκονι κι αυτο γιατι το σπιτι ειναι ψηλα. διαφορετικα μονο σε φωτογραφιεσ η στις ειδησεις να μας λενε για τις διακοπες των αλλων... ουτε για Σαββατοκυριακο δεν χαλαρονουμε.. αντε ρε π**στη μου.. 15-αύγουστος είναι πια. αλλα ουτε κι εκεινη τη μερα δεν προβλεπεται.. ακομα και τοτε δουλεια. ε μα καπου χρειαζεται και κανα διαλειμα.. ε? καμια ιδεα ρε παιδια. καπου, κατι να κανουμε κι εμεις...
κανα μπανιο.... μα που ειναι η θαλασσα ΟΕΟ?!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home