"Σύνελθε..." (or "snap out of it...")
Στη γαλήνη του κενού, στη σιωπή του δειλινού,
στα σοκάκια και στους δρόμους, στ'ουρανού τους διαδρόμους.
'Κει σε γύρεψα καρδιά μου, κι έχασα τα λογικά μου.
Όποιος ψάχνει θε να μάθει, της αγάπης το αγκάθι,
πώς τρυπώνει και πονεί, πως κεντάει σαν κεντρί.
Και ανοίγει τη καρδιά μου, κι όλο χάνω τα λογικά μου.
Μες τις μνήμες του μυαλού, μες τη φυλακή του νου,
στου ονείρου και στου ξύπνιου και στου ίδιου μου του ίσκιου.
'Κει σε κλείδωσα καρδιά μου, κι έχασα τα λογικά μου.
Μα αν δε πάθει δε θα μάθει, της καρδιάς μου το συνάφι,
πώς το χάδι, το φιλί, μου ματώνει τη ψυχή.
Και σε ξέχασα καρδιά μου, κι έβρηκα τα λογικά μου.
(Fudhun - 16/10/'05)
στα σοκάκια και στους δρόμους, στ'ουρανού τους διαδρόμους.
'Κει σε γύρεψα καρδιά μου, κι έχασα τα λογικά μου.
Όποιος ψάχνει θε να μάθει, της αγάπης το αγκάθι,
πώς τρυπώνει και πονεί, πως κεντάει σαν κεντρί.
Και ανοίγει τη καρδιά μου, κι όλο χάνω τα λογικά μου.
Μες τις μνήμες του μυαλού, μες τη φυλακή του νου,
στου ονείρου και στου ξύπνιου και στου ίδιου μου του ίσκιου.
'Κει σε κλείδωσα καρδιά μου, κι έχασα τα λογικά μου.
Μα αν δε πάθει δε θα μάθει, της καρδιάς μου το συνάφι,
πώς το χάδι, το φιλί, μου ματώνει τη ψυχή.
Και σε ξέχασα καρδιά μου, κι έβρηκα τα λογικά μου.
(Fudhun - 16/10/'05)

0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home